0

-Wanita Idaman aku-

Posted by Rashidy Shidy on 11/15/2011
Aku bukan siape untuk menentukan jodoh aku. Tetapi setiap orang pasti ade matlamat untuk menentukan jodoh'y yang ingin ditunjukkan ke parents kite and jadi peneman hidup kite untuk selama'y..




CIRI-CIRI WANITA IDAMAN AKU
  1. Solehah.
  2. Sopan santun.
  3. Hormat orang tua.
  4. Pakai tudung.
  5. Memahami perasaan aku.
  6. Pandai masak.
  7. Sabar.
  8. Pandai ambil hati.
  9. Pandai pujuk.
  10. Manja. hahaha.
*takde rupe takpe asalkan hati y bersih.

Aku bukan pemilih tapi nak dapat peneman hidup mesti laa kene pilih y terbaik. Aku tak cari awek tapi aku mencari isteri. Kalau ciri2 ni takde kat korang, jgn risau yew aku bukan'y pemilih sgt. Y penting cube berubah ke arah ape y aku inginkn supaya korang menjadi gadis pilihan hatiku.. Heheheeee



0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok

Jom Tengok

OH ! Belog

Kartikel

Copyright © 2009 Pensel Tumpul All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.