0

6 artis terkenal meramal keputusan Final Piala FA sabtu ini

Posted by Unknown on 6/27/2013 in
Hanya beberapa hari sebelum berlangsungnya Perlawanan akhir Piala FA yang ditunggu-tunggu antara Kelantan dan Johor Darul Takzim, selebriti-selebriti Malaysia memberi mereka meramal pasukan yang akan mengangkat trofi Sabtu ini

Perlawanan akhir Piala FA 2013 antara Johor Darul Takzim dan Kelantan hujung minggu ini, Pensel Tumpul bercakap kepada beberapa selebriti tempatan tentang ramalan mereka di perlawanan akhir ini. Mereka berkata:



Beto Kusyairy - Filem, pelakon tv dan teater

Bagi saya sejak Kelantan ialah juara bertahan, saya percaya JDT akan menggunakan sebagai motivasi mereka daripada melunturkan semangat mereka, dalam mengalahkan The Red Warrior.

Ramalan: Johor Darul Takzim 2-0 Kelantan


Cristina Suzanne Stockstill - Filem, aktres televisyen dan teater

Saya dari Johor Bahru, sudah tentu saya akan menyokong JDT!
Walau apa pun berlaku, menang atau kalah, saya akan menyokong JDT walau apa terjadi.

Ramalan: Johor Darul Takzim 2-1 Kelantan



Intan Nur Saina - Penyampai televisyen, aktres filem dan teater

Johor Darul Takzim ialah satu pasukan membariskan pemain-pemain utama dan mereka berada dalam satu positif. Bagaimanapun saya masih percaya sebagai pasukan JDT tidak bermain sehebat Kelantan. Pengalaman yang The Red Warrios mempunyai dalam memenangi 3 piala musim lepas akan memberi mereka kelebihan kecil.

Ramalan: Kelantan menang penalti



Nadiya Nissa - Televisyen dan pelakon wanita filem

Saya memilih JDT memenangi pertandingan akhir Piala FA kerana mereka hanya mempunyai pemain yang menang gelaran pemain terbaik (Norshahrul Idlan Talaha) dan bagi Kelantan, mereka mungkin terlalu selesa dengan gelaran juara bertahan dan yang boleh menjejaskan permainan mereka.

Ramalan: Johor Darul Takzim 2-0 Kelantan



Amerul Affendi - Filem, aktor televisyen dan teater

Siapakah akan menang? Fuhhhh! Saya bukanlah Paul si sotong kurita peramal, juruwang mahupun tukang tilik. Kerana yang saya tahu siapa yang bermain bagus akan menang permainan. Cuma melihat pasukan itu yang bermain berpasukan, cara mereka pemahaman dan keserasian mereka, sentiasa menyokong satu sama lain di padang itu, pasukan itu tentu akan jadi juara. Saya tidak merujuk pasukan itu dengan ramai pemain utama kerana mereka tidak mempunyai kimia. Jadi yang akan menang? Mari rilek sajalah dan enjoy game , dan semoga mereka berjaya!

Ramalan: Kelantan memenangi



Rashidy Rosli - Pelajar Limkokwing University of Creative and Technology (Bukan artis)

Saya tidak kisah siapa yang akan menjuarai piala FA buat kali ini tapi sebagai anak jati Johor pastinya saya menyokong Johor Darul Takzim yang bangkit mencipta sejarah dan sejarah itu hampir tiba. Berusaha untuk memertabatkan bola sepak Johor ditaraf yang boleh dibanggakan semua rakyat Johor. InsyaAllah
LUASKAN KUASAMU JOHOR. 

Ramalan: Kelantan 1-3 Johor Darul Takzim

Link - Barisan pemain Johor darul takzim
Link - Sumber

0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok

Jom Tengok

OH ! Belog

Kartikel

Copyright © 2009 Pensel Tumpul All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.