0

Ashraf Muslim enggan komen dakwaan Ashraf Kahwin dua

Posted by Unknown on 5/07/2013 in



Sebuah forum gosip hiburan baru-baru ini mengeluarkan satu dakwaan bahawa pelakon yang dahulunya pernah popular menerusi drama Manjalara, Ashraf Muslim, telah berkunjung ke sebuah mahkamah syariah baru-baru ini.

Tujuannya adalah untuk membuka sebuah fail mendapatkan kebenaran berkahwin dua dengan kelulusan isteri pertama. Susulan dengan dakwaan terbabit, timbul desas-desus mengatakan punca tindakan Ashraf, 32, mahu berkahwin lain disebabkan tiada zuriat dengan isteri pertamanya, Noor Dayana.

Ashraf mengakui ada pergi ke mahkamah tersebut namun enggan mendedahkan sebab sebenarnya dia ke sana. Malah pelakon yang kini semakin aktif dengan kerjaya perubatan Islamnya itu tidak mahu mengulas lanjut mengenai dakwaan rumah tangganya dikatakan sedang bergolak hingga menyebabkan dia membuat keputusan mahu berkahwin lain.

"Saya ada ke sana tapi saya tidak boleh komen lanjut atas sebab apa. Saya tidak perlu cakap. Memang ada isu tapi saya tidak boleh cerita sekarang", katanya.


Bagaimanapun Ashraf memberitahu kehidupannya kini berjalan lancar namun buat masa sekarang belum ada rezeki lagi mereka untuk menimang cahaya mata. Namun dia dan Dayana ada berikhtiar menerusi kaedah perubatan moden dan tradisional.

Ashraf dan Dayana sudah mendirikan rumah tangga hampir tiga tahun sejak diijabkabulkan pada 30 Ogos 2011 di Tanah Suci, Mekah.


0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok

Jom Tengok

OH ! Belog

Kartikel

Copyright © 2009 Pensel Tumpul All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.