0

Penjelasan Zain terhadap sifat kurang ajar di Masterchef

Posted by Unknown on 4/30/2013



Nama pelakon siri Oh My English!, Zain Saidin tiba-tiba menjadi hangat apabila dia dikatakan bersikap biadap dan kurang ajar terhadap juri-juri yang mengadili program Masterchef Selebriti Malaysia 2 (MSM 2) seperti yang disiarkan pada Ahad lalu.

Mengulas mengenai perkara itu, Zain menjelaskan kepada Sinar Harian.

” Saya dipergunakan dan dijadikan watak jahat dalam drama ini. Saya akui, rancangan ini separuh ‘real’, separuh drama. Namun, kata-kata ‘pedas’ juri dibuang dan kelantangan saya menyerlah,”

Selain itu, pelakon kacukan Melayu-Inggeris itu juga mendedahkan bahawa dia didesak oleh pihak produksi untuk menyertai sekali MSM 2 kerana kisah percintaannya Rozita Che Wan atau Che Ta yang juga menjadi salah seorang peserta program tersebut.

“Saya memang tak nak masuk MSM 2 kerana saya tiada kemahiran memasak. Mereka mahu saya masuk kerana kisah percintaan saya bersama Che Ta,” jelasnya.

Zain juga berkata dia kini sudah berbaik dengan ketiga-tiga juri tersebut iaitu Chef Joe, Chef Zubir dan Chef Adu dan dia juga tidak kisah dengan tanggapan serta pandangan masyarakat mengenai dirinya selepas melihat episod ‘panas’ itu.

Oleh: AUDREY LEE

Sumber



0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok

Jom Tengok

OH ! Belog

Kartikel

Copyright © 2009 Pensel Tumpul All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.