1

FAM tidak benarkan Nazmi Faiz beraksi untuk PKNS.

Posted by Unknown on 2/04/2013 in



Sudah Jatuh ditimpa tangga, itulah peribahasa yang boleh diberi kepada pemain muda negara Nazmi Faiz. Nazmi Faiz yang baru sahaja menyarung jersi PKNS dan mengikat kontrak selama 3 tahun tetapi malangnya dia belum boleh diturunkan dalam masa terdekat.
Mengikut peraturan, Nazmi hanya boleh beraksi dan didaftarkan dalam pasukan pada jendela perpindahan pemain bulan April nanti dan FAM hari ini memutuskan bahawa peraturan itu harus dipatuhi.
Pengurus pasukan PKNS, Azmi berkata, PKNS menerima keputusan FAM dengan terbuka dan mengharapkan agar proses seterusnya berjalan dengan lancar.
"Nazmi akan turun beraksi bersama pasukan menjalani latihan seperti biasa kerana kita tidak mahu bakatnya disia-siakan.
"Urusan pendaftaran Nazmi untuk April nanti sedang kita laksanakan dan bagi memastikan pemain itu beraksi dengan PKNS dalam saingan Liga Super," katanya kepada pemberita pada sidang media di Wisma FAM, hari ini.
Menurut Setiausaha Agung FAM, Datuk Azzuddin Ahmad, PKNS perlu menunggu tempoh pendaftaran pemain baru yang telah ditetapkan oleh badan itu.
"Kita terpaksa menolak permohonan ini berdasarkan beberapa peraturan, antaranya pemain yang ingin didaftarkan perlu menunggu sehingga tempoh perpindahan kedua dibuka April ini," katanya.

Sumber : Foxsports

1 Comments


papepun, tetap doakan yang terbaik untuk nazmi faiz... semoga dia berjaya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok

Jom Tengok

OH ! Belog

Kartikel

Copyright © 2009 Pensel Tumpul All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.