0

Liverpool news : "Brendan Rodgers: Tiada lagi pendaftaran pemain lagi"

Posted by Unknown on 1/19/2013 in



Pengurus Liverpool, Brendan Rodgers berkata tiada pemain yang lebih utama dalam perancangan, menegaskan bahawa Daniel Sturridge adalah sasaran utama mereka.

Goal.com eksklusif mendedahkan bahawa kelab itu sedang menyiasat kemungkinan membawa perancang Inter Wesley Sneijder ke Anfield dan cuba untuk meletakkan bersama-sama pakej kewangan untuk menandatangani 28-year-old.

Walau bagaimanapun, Rodgers mengatakan bahawa dia tidak yakin pada peringkat ini kelab menarik dari perjanjian itu, memberitahu pemberita: "Saya tidak boleh melihat ia berlaku.

"Anda mungkin boleh gemeretuk kira kira-kira 20 nama dan jawapannya akan sama. Kelab telah dikaitkan dengan pelbagai keseluruhan pemain tetapi saya tidak dapat melihat kejadian itu.

"Kami akan melihat apa yang berlaku dalam tempoh beberapa minggu akan datang. Daniel adalah keutamaan utama kami dan kami akan mempunyai untuk melihat apa lagi yang boleh didapati.

"Terdapat adalah tidak syak lagi kita perlu untuk menyokong kumpulan. Kami mempunyai 20 pemain latihan pagi ini, yang ada di antara orang-orang adalah pemain muda kita, jadi kita tahu kita perlu untuk mengukuhkan dan top-up kumpulan. Itulah sesuatu yang kita akan melihat untuk melakukan .

"Jika kita boleh melakukannya, maka hebat dan jika tidak, maka kita akan menunggu sehingga musim panas."

Ini bermakna spekulasi ini telah menyatakan kemungkinan besar Liverpool tidak akan mengambil pemain lain lagi kerana faktor kewangan. 

SUMBER


0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok

Jom Tengok

OH ! Belog

Kartikel

Copyright © 2009 Pensel Tumpul All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.