0

AGAMA : 4 GOLONGAN LELAKI YANG DITARIK OLEH WANITA KE NERAKA

Posted by Unknown on 1/10/2013
ilusi



Lelaki diberi tanggungjawab untuk menjaga dan mengajar wanita. Wanita tidak harus melawan atau membantah apa yang dilarang oleh lelaki kerana lelaki sangat berat tanggungjawabnya. 
  • Apabila seorang ayah tidak memperdulikan anak-anaknya di dunia. Dia tidak memberikan segala keperluan agama seperti mengajar anak solat, mengaji & sebagainya. Dia membiarkan anak-anak perempuannya tidak menutup aurat. Tidak cukuo kalau dengan hanya memberi kemewahan dunia sahaja maka dia akan ditarikk ke neraka oleh anaknya. 
  • Apabila sang suami tidak memperdulikan tindak tanduk isterinya. Bergaul bebas di pejabat, memperhiaskan diri bukan untuk sumai tapi untuk pandangan kaum lelaki yang bukan mahram apabila suami berdiam diri walaupin dia seorang alim seperti solat tidak bertangguh, puasa tidak tinggal maka dia akan turut ditarik oleh isterinya.
  • Apabila ayahnya sudah tidak bertanggungjawab menjaga maruah wanita jatuh ke abang-abangnya. Jikalau mereka hanya mementingkan keluarganya sahaja dan adik perempuannya dibiar melencong dari ajaran Islam. Tunggulah tarikan adiknya di akhirat kelak.
  • Apabila seorang anak lelaki tidak menasihati seorang ibu perihal kelakuan yang haram dari islam. Bila ibu membuat kemungkaran pengumpat, mengata & sebagainya maka anak itu akan disoal dan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak. Nantikan tarikan daripada ibunya ke neraka.
Anda(perempuan) boleh membawa lelaki ke NERAKA. Maka tolonglah jaga kelakuan seperti aktiviti mengumpat, menfitnah, dan banyak lagi. TOLONG TOLONG TOLONG, tolong jaga penampilan(aurat) kerana disebabkan anda ingin bergaya dan ingin menarik ramai lelaki tanpa anda sedari anda juga menarik lelaki ke dalam neraka. Maka berubahlah wanita untuk menyelamatkan orang yang anda sayang.

0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok

Jom Tengok

OH ! Belog

Kartikel

Copyright © 2009 Pensel Tumpul All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.